onsdag 17 maj 2017

Diggar ni det ni ser

 Mer info lovade jag och mer info ska det bli ⬇️

 Stef Gaines och jag kommer duka upp ett fabulöst fint urval på vårt bord. I år har jag med mig två nya fanzin, båda i ytterst exklusiv o liten upplaga. Först till kvarn, mina vänner! Utöver det har jag fixat snajsiga, glossiga färgprints på några av mina bästa bilder.


 Marknaden på SIS har öppet lör 20/5 och sön 21/5, kl.11-17 bägge dagar. Fri entré! I Kulturhuset tar man rulltrappan till vån 3 och följer sedan den tillfixade kartan ni ser här nedan.



 Värt att veta om utställningen på Galleri Riddaren: flera av deltagarna kommer ha original och prints till salu, så vill du skaffa kanonfina originalverk att sätta upp på salongsväggen är detta ett gyllene tillfälle!
 Själv kommer jag inte sälja mina utställningsbilder just vid detta tillfället MEN förtvivlen icke - i sommar ordnar jag istället en separat försäljning av valda verk, så håll utkik här på bloggen.
 Hur hittar man till utställningen i Gamla Stan då? Jo, Stef har gjort en flott karta, kollakolla:


 Så kom till Stockholm i helgen, gott folk! Allt det här är bara för bra att missa. ❤️❤️❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.