torsdag 23 juli 2009

Peppar, peppar, tvi-tvi-tvi

Ja jag lovar, det här är sista inlägget om saker jag drömt, annars blir det bara tjatigt.

Men iaf.
Hade en smått ångestladdad dröm som handlade om hur jag hade tröttnat på att teckna serier (!) och hade låtit Ink bli så slätstruken och vröltråkig att det var en ren förnedring att läsa den. Man drömmer väl om det man fruktar mest, ja.

Ungefär såhär såg skiten ut och jag svär vid min svartaste tuschflaska att det aldrig kommer att bli så i verkligheten (Zum Vergrößern anklicken) :



Så en skojsig länk - Lordi: Misheard Lyrics av HappyHarry. Bildkvaliteten är tyvärr inte särskilt bra, men det är ändå underbart kul. Passa på att kolla in hans andra grejer; Saturday Morning Watchmen är redan en klassiker. Tack Lisa för tipset! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.